Thursday, May 14, 2009

AmUk...


Dah lama tak tulih blog...sejak mengajaq tahun ni...minggu ni la aku paling garang.... Aku amuk satu kelas...peh memang dah tak tahan...dengan kelas peralihan ni...dua hari aku amuk...hari ni aku cool. dua hari aku guna kan suara dan action. tapi hari ni aku gunakan handphone. Ok gak...dalam keadaan terkawal. walaupun minit2 yang terakhir tu dah agak bising....tapi bagi aku ok la tu. aku leh jadi gila ngajar peralihan tahun ni...kata orang dah patah semangat nak ajar budak2 ca ya nun alif ni....dah tak kuasa..dan kalu tak percaya aku leh buat pekak badak tak dengar diorang bising bangat dalam kelas. lantak la kan...daripada aku cam orang gila cakap sorang2 kat depan...lagi baguih aku berbahasa isyarat ja dengan diorang...hahahaha....macam kelas khas. Sapa suruh depa perangai macam yang dalam zoo nu...ntah la...dah makin teruk perangai bebudak sekarang ni.aku pun bukan nya baguih sangat....tapi aku suka nak ajar kat bebudak perempuan peralihan...sebab depa memang nak belajar.aku terangkan sampai diorang faham...alhamdulillah...bebudak perempuan tu la penyejuk hati aku kat dalam kelas tu....

YA ALLAH..KUATKAN SEMANGAT HAMBA MU INI UNTUK TERUS MENCARI REZKI YANG HALAL DAN MENDIDIK ANAK BANGSA MENJADI ANAK YANG BERGUNA..AMIN.

2 comments:

Leenoh said...

Assalamualaikum anakku'
Jangan lupa bila keluak pi keja, mulakan dengan langkah kaki kanan dan baca ( Bismillahi tawakkaltu alallah ) serta mohon permudahkan kerja , bacalah beberapa kali sementara nak sampai sekolah.
Hehehe itulah ujian Allah.

jannahazwan said...

InsyaAllah ayahanda ku tercinta...